Z przyjemnością prezentujemy zakładkę OFERTA COPYWRITERA. Znajdziesz tutaj najpopularniejsze teksty, które znajdują się w większości ofert copywriterów. Można zaliczyć do nich między innymi teksty na stronę internetową, teksty na bloga, teksty SEO, artykuły specjalistyczne i artykuły sponsorowane. Pamiętaj, że oferta copywritera tworzona jest przez zapotrzebowanie Klientów. Nasza oferta jest bardzo szeroka i stale się powiększa – jeśli nie znajdziesz poniżej tekstów, które Cię interesują – nie przejmuj się i napisz do nas. Z pewnością coś na to poradzimy 🙂
Nasza oferta copywriterska jest bardzo obszerna i można powiedzieć, że rozszerza się z każdym nowym zleceniem. Nasz warsztat copywriterski szlifujemy każdego dnia – zarówno zawodowo (jako Mr and Mrs Copywriter), jak i hobbystycznie (prowadzimy stronę internetową z tekstami specjalistycznymi).
Najogólniej można powiedzieć, że zajmujemy się tworzeniem treści przeznaczonych głównie do publikacji w internecie. Zależnie od zapotrzebowania, piszemy teksty na strony www, tworzymy wpisy na bloga, opracowujemy teksty SEO, opisujemy produkty do sklepów internetowych, przedstawiamy wiedzę w sposób zrozumiały w artykułach specjalistycznych, wymyślamy trafne nazwy firmy i chwytliwe hasła reklamowe.
Specjalizujemy się zwłaszcza w artykułach specjalistycznych, w których trzeba wykazać się wiedzą. Dzięki wyższemu, przyrodniczemu wykształceniu świetnie odnajdujemy się w tekstach medycznych i przyrodniczych, a także typowo technicznych.
Uwielbiamy swoją pracę i codzienne nowe wyzwania, z jakimi się ona wiąże. Uwielbiamy poszerzać swoją wiedzę z różnych dziedzin – dlatego tak szeroka jest nasza oferta. Copywriter to zawód wymagający ciągłej nauki – świetnie się w nim odnajdujemy, co widać po treściach, które tworzymy.
Czy wiesz, że masz niewiele ponad kilka sekund na to, by zwrócić na siebie uwagę potencjalnego Klienta? To bardzo mało, dlatego Twoja strona powinna być dopracowana w każdym calu. W internecie liczy się pierwsze wrażenie. Jeśli nie zaciekawisz odbiorcy już na samym początku - pójdzie do konkurencji.
Teksty na stronie internetowej to nic innego jak „dobre, pierwsze wrażenie”, które zachęca do tego, żeby poznać właściciela lepiej. Powinny być napisane umiejętnie. Mają same opowiadać ciekawą historię firmy. Powinny również podkreślać jej misję i wartości, a także przedstawiać zwięźle, jaka jest jej oferta.
Porządne i przemyślane treści, a także nieszablonowa i spersonalizowana strona „o mnie” to najlepsza wizytówka i reklama przedsiębiorcy.
Chcesz sprawić, aby Twoja strona internetowa była wyjątkowa? Skorzystaj z naszych usług! Stworzymy dla Ciebie ciekawe, oryginalne i unikalne teksty na stronę, które zrobią idealne pierwsze wrażenie!
Zaliczyłeś pozytywnie egzamin z pierwszego wrażenia? Czas na kolejny etap - pamiętaj, że równie mocno liczy się wnętrze. Umiejętnie prowadzony blog będzie z pewnością cennym narzędziem marketingowym.
Właściwie opracowane teksty na bloga mają nie tylko zainteresować odwiedzających, ale również sprawić, że będą oni do Ciebie wracać. Dostosowany do tematyki język i słownictwo oraz ciekawe i oryginalne treści pozwalają budować relacje z odbiorcami i zwiększają popularność strony.
Musisz również pamiętać, że blog to także idealne miejsce do naturalnego pozycjonowania strony w wynikach wyszukiwarek – umiejętnie dobrane słowa kluczowe i regularnie dodawane treści mogą zdziałać cuda!
Szukasz osoby, która profesjonalnie zajmie się tworzeniem tekstów na Twojego bloga firmowego? Chcesz, aby teksty nie tylko przyciągały Klienta, przekazywały informacje i edukowały, ale również pozycjonowały Twoją stronę? Trafiłeś idealnie!
Teksty SEO to treści na strony internetowe, które nasycone są odpowiednio słowami kluczowymi. Z założenia mają wpływać na zwiększenie popularności strony poprzez jej pozycjonowanie w wyszukiwarkach.
Odchodzi się już powoli od niewiele wnoszących precli, które tworzone były specjalnie dla robotów wyszukiwarek - dziś algorytm Google jest mądrzejszy. Wśród prostych tekstów SEO to właśnie artykuły zapleczowe wiodą prym. Nie tylko pozycjonują stronę, ale również mają pewną (minimalną, ale jednak) wartość dla odwiedzających. Są to zwykle treści proste, łatwe, przyjemne – takie do poczytania przy kawie.
Teksty zapleczowe umieszczane są zwykle w tzw. zapleczu pozycjonerskim, czyli zbiorze witryn, których głównym zadaniem jest linkowanie i podwyższenie wyników w wyszukiwarkach „strony matki” .
Potrzebujesz SEO-magika, który opanował zaklęcia pozycjonowania, stosując zamiast różdżki słowa kluczowe? Jesteś we właściwym miejscu!
Skutecznie przygotowana oferta handlowa ma przyciągnąć zwłaszcza nowych kontrahentów, dlatego powinna idealnie działać na wyobraźnię, a także delikatnie wzbudzać emocje. Należy ją przygotować tak, by zapadła w pamięć Klienta i kojarzyła się z Twoją konkretną działalnością. Powinna być dostosowana ponadto do wybranej grupy odbiorców.
Język korzyści w ofertach handlowych odgrywa szczególną rolę – jednak nie może być on nachalny. Ważna jest subtelność i wyczucie. Delikatna perswazja również jest mile widziana. Odbiorca musi być pewien, że wybierając Twoją ofertę – dokonuje najlepszego możliwego wyboru.
Ulotki, prezentacje firmowe i oferty powinny być napisane nie tylko ciekawie i porywająco, ale również szczegółowo i oryginalnie.
Czy wiesz, że nasze teksty same się sprzedają? Opiszemy Twój produkt tak, że sam będziesz chciał go kupić!
Dobra wiadomość jest taka, że sprzedaż internetowa daje ogromne możliwości, jeśli chodzi o dostęp do Klientów. Niestety jest również zła wiadomość - z tego rynku korzysta również Twoja konkurencja. Kto wygra walkę o Klienta? Ten, kto dba o treści na swojej stronie - również o opisy produktów! Twoja oferta musi być dobrze opisana!
Dobrze przygotowane opisy produktów mogą bardzo pozytywnie wpłynąć na Twoją sprzedaż. Treści muszą być oryginalne i przedstawione w ciekawy sposób. Język korzyści, ukryta perswazja, zapadające w pamięć określenia, działanie na emocje i wyobraźnię.
Dobrze przygotowane opisy produktów, szczegółowe, perswazyjne, przejrzyste i ciekawe to recepta na sukces w branży sprzedaży internetowej.
Chcesz, aby Twój sklep internetowy wyróżniał się na tle konkurencji? Nie masz zamiaru powielać po raz kolejny opisów producenta? Chcesz realnie zwiększyć sprzedaż? Napisz do nas już dziś!
Artykuły specjalistyczne to teksty o tematyce fachowej, wymagające wykazania się szczegółową, branżową wiedzą. Ich zadaniem jest przede wszystkim kreowanie autora jako specjalisty w swojej dziedzinie. Specjaliście się ufa. U specjalisty warto kupować. Artykuły specjalistyczne kierowane są zwykle do osób, które orientują się w branży - nie może być tu zatem miejsca na błędy merytoryczne.
Artykuły specjalistyczne powinny zawierać fachowe, branżowe słownictwo i wyczerpującą dawkę informacji, która nawiązuje do tego, jaka jest Twoja oferta.
Ludzie w internecie potrzebują konkretów. Wymagają, aby informacje przekazane były w sposób rzetelny i wyczerpujący. W Google wpisuję pytanie - znajduję odpowiedź. Bez lania wody. Cenne merytorycznie treści budują zaufanie Klientów oraz chęć dłuższej współpracy.
Chcesz budować wizerunek eksperta w danej dziedzinie? Teksty specjalistyczne to nasza specjalność! Nie mogłeś trafić lepiej!
Naming to innymi słowy nadawanie oryginalnej nazwy firmie, serii produktów czy usług. Nazwa firmy, marki czy produktu jest jedną z ważniejszych kwestii - pozwala nadać tożsamość i rozpoznawalność. Odpowiednio dobrana nazwa może już na starcie "przyciągnąć odbiorców". Powinna być oryginalna, ciekawa i bardzo chwytliwa. Powinna kojarzyć się z daną branżą i łatwo zapadać w pamięć. Z samą nazwą powinna kojarzyć się oferta.
Nazwa firmy/produktu/usługi to nie jest zwykłe słowo, czy zbiór słów – to początek historii. Zwykle zostaje z firmą na stałe (jak imię z człowiekiem)– dlatego powinna więc być nie tylko prosta i chwytliwa, ale również ponadczasowa.
Wbrew pozorom wymyślenie nazwy nie jest prostym zadaniem. Wymaga wnikliwego badania rynku i dużej wyobraźni.
Zainteresowanie Klientów nowością rynkową nie jest takie proste – tu wkracza Naming – tu wkraczamy my!
Nazwa firmy/produktu to dopiero początek! Trzeba jeszcze sprawić, aby była bardziej chwytliwa. Wystarczy w tym celu nadać jej hasło reklamowe! Każdy kontakt nabywcy z reklamą produktu rozpoczyna się zwróceniem uwagi na konkretne treści (hasła, teksty reklamowe i slogany). Treść sloganu reklamowego powinna posiadać cechy, które wzbudzą zainteresowanie potencjalnych nabywców.
Hasła reklamowe powinny być łatwe, dźwięczne, a ponadto zapadające w pamięć. Ważne, aby działały na wyobraźnię i zachęcały do działania. Ważne, żeby z takim hasłem bezpośrednio kojarzyła się Twoja oferta.
Dobre hasło dopasowane jest nie tylko do nazwy, ale i grupy potencjalnych odbiorców, misji firmy, a nawet do konkurencji. Wielkie slogany reklamowe są ponadczasowe! Warto zatem poświęcić czas na hasło, które nada tożsamość Twojej marce na zawsze.
Chciałbyś mieć hasło, które będzie chwytliwe, niepowtarzalne i kojarzone z Twoimi usługami? Zaufaj naszej wyobraźni! To my nadajemy słowom życie!
Poradniki to przyjazne dla użytkownika teksty, które wyczerpują tematykę maksymalnie. Nadają nomenklaturze specjalistycznej bardziej ludzkiego oblicza, dzięki czemu są chętnie czytane przez osoby, które posiadają niewielkie doświadczenie w branży i zaczynają swoją przygodę z daną tematyką. Odpowiadają na najczęściej zadawane przez użytkowników pytania, pomagają Klientom, wplatają zgrabnie odnośniki do produktów sprzedawcy.
To kolejne, bardzo ciekawe narzędzie marketingowe, którego zadaniem jest przede wszystkim budowanie wiernego grona Klientów. Sprzedawca, który udostępnia poradniki – staje się w oczach odbiorców ekspertem godnym zaufania. Zaufanie jest bardziej powiązane ze sprzedażą niż Ci się wydaje.
Oferta eksperta, który wie co sprzedaje zawsze wygra z ofertą totalnego laika.
Chcesz zostać specjalistą w oczach Klientów? Potrzebujesz tekstu, który nomenklaturze specjalistycznej doda ludzkie oblicze? Stworzymy dla Ciebie poradniki, jakich świat nie widział!
Bezpośrednie, natarczywe reklamy już się nie sprzedają! Nikt już nie klika w okienka "schudła 25 kg w tydzień - schudnij i ty" - to nie jest oferta godna czasu, to SPAM. Teraz ludzie wymagają więcej! Chcesz sprzedać? Pokaż, że warto u Ciebie kupić. Pokaż, że jesteś ekspertem.
Wpisując w wyszukiwarkę pytanie ludzie chcą porządnego artykułu, z którego uda im się wynieść cenne dla siebie informacje. Potrzebują wiedzy przekazanej w sposób jasny i zrozumiały. Czegoś lekkiego i treściwego jednocześnie. To właśnie w takich artykułach najskuteczniej można przemycić własną reklamę.
Ciekawy i przyjazny dla czytającego artykuł z umiejętnie wplecioną marką – to jedna z najskuteczniejszych form autopromocji i kreowania wizerunku.
Napiszemy dla Ciebie artykuły sponsorowane, które faktycznie działają. Zareklamuj się w naszych artykułach już dziś!
Teksty, które mają trafić do skrzynek mailowych Klientów trzeba bardzo umiejętnie napisać. Jeśli będą nachalne i niewiele wnoszące - prędzej czy później trafią do folderu SPAM. Prawdziwą sztuką jest stworzenie mailingów w taki sposób, aby automatycznie nie lądowały w koszach razem z dziesiątkami innych śmieciowych maili. W przeciwnym wypadku Twoja oferta również trafi do śmieci. Ważne są konkrety – im bardziej chwytliwa treść, tym większa szansa na powodzenie!
Każdy z nas miał zapewne nieprzyjemność poznania, czym są źle przygotowane mailingi. Wiemy już, jak nie należy ich pisać. Ale jak stworzyć je prawidłowo? Tu z pomocą przychodzi doświadczony copywriter.
Czy wiesz, że serio istnieje sporo mailingów, na które ludzie faktycznie czekają? Które lubią czytać? Chciałbyś, aby Twoje mailingi dołączyły do tego grona? To możliwe!
Stworzymy dla Ciebie mailingi, które lądują w sercach – nie w koszach!
Nie znalazłeś w powyższej ofercie tekstów, których potrzebujesz?
Masz nietypowe zamówienie i zastanawiasz się, czy się go podejmiemy?
Koniecznie skontaktuj się z nami.
Powyższa oferta to tylko zbiór najczęściej zlecanych tekstów – my natomiast z przyjemnością podejmujemy się różnych wyzwań. Pisaliśmy już bajki dla dzieci, pisaliśmy przepisy kulinarne, robiliśmy ankiety, tworzyliśmy hasła wyborcze. Piszemy teksty na portale społecznościowe, przeprowadzamy wywiady, a nawet tworzymy treści komentarzy.
Powiedz nam, czego potrzebujesz – a my specjalnie dla Ciebie poszerzymy swoją ofertę copywriterską.
tel: 601-288-602
mail: teksty@mr-and-mrs-copywriter.pl
Na tej stronie wykorzystywane są pliki cookies. Mogą być one niezbędne do prawidłowego działania strony i potrzebne są nam, by świadczyć usługi na najwyższym poziomie. Szczegóły dostępne są w POLITYCE PRYWATNOŚCI I COOKIES. Przeczytaj koniecznie!
Mr and Mrs Copywriter – nadajemy słowom życie! Wszelkie prawa zastrzeżone.