NEWSLETTERY, E-BIULETYNY, MAILINGI to zamówione i potwierdzone przez użytkownika korespondencje cykliczne, które docierają na dany adres e-mail odbiorcy. Zwykle tego typu treści mają charakter tematyczny i związane są z konkretną działalnością firmy. Mogą być to teksty typowo sprzedażowe, informacyjne, ciekawostki. Ich cel jest jeden – pozostać w pamięci odbiorcy jak najdłużej.

Newslettery, e-biuletyny, mailingi – co to takiego?

Odbieranie newsletterów, e-biuletynów oraz mailingów ma charakter dobrowolny. Oznacza to, że Klient sam decyduje, czy jest zainteresowany otrzymywaniem tego typu elektronicznych korespondencji. Musimy o tym pamiętać – samo pozyskanie subskrybenta to jedynie początek drogi do sukcesu. Jeśli będziemy spamować nudną i niewiele wnoszącą treścią, która ponadto jest okropnie nachalna – szybko stracimy Klienta.

Newslettery, e-biuletyny i mailingi zawsze przychodzą na wskazany adres e-mail w regularnych odstępach czasowych. Znajdują się w nich treści, których nie ma na stronach firmowych. Mogą to być ciekawe porady, rabaty warte uwagi, informacje o nowych produktach i usługach, przedsprzedaży, zachęta do konkretnego działania. 

Jakie powinny być newslettery i mailingi?

Teksty, które trafiają do skrzynek mailowych Klientów trzeba umiejętnie napisać. Jeśli będą nachalne, nudne, natarczywe i niewiele wnoszące – zostaną prędzej czy później potraktowane jako uciążliwy SPAM – a tego przecież nie chcemy. Prawdziwa sztuka polega na tym, by stworzyć tego typu treści w taki sposób, aby automatycznie nie lądowały w koszach razem z dziesiątkami innych śmieciowych maili. Tu liczą się konkrety – im mniej tekstu tym lepiej. Im bardziej chwytliwa treść, tym większa szansa na powodzenie! Wszystkie kroki są dozwolone – byle nie wiało nudą i nachalnością.

Każdy z nas miał zapewne nieprzyjemność poznania, czym są źle przygotowane mailingi. Wiemy już jak nie należy ich pisać. Ale jak stworzyć je prawidłowo? Nie jest to proste pytanie. Osoba bez doświadczenia w tworzeniu tego typu treści ma małe szanse na stworzenie czegoś, czego Klienci nie potraktują jak SPAM.

Newslettery, e-booki, mailingi - Copywriter
Prawdziwa sztuka polega na tym, by stworzyć mailingi w taki sposób, aby automatycznie nie lądowały w koszach razem z dziesiątkami innych śmieciowych treści.

Stworzymy dla Ciebie mailingi, które lądują w sercach – nie w koszach!

Potrzebujesz innych tekstów? Poznaj naszą szeroką ofertę! Napiszemy wszystko, czego potrzebujesz!

Zapoznaj się z naszym przykładowym Cennikiem lub Skontaktuj się z nami już teraz!