Naming to nic innego jak kreowanie ciekawych, zapadających w pamięć nazw marek, firm, usług, produktów czy organizacji. Nazwy firmy, produktów, usług powinny być chwytliwe i jednocześnie łatwe do zapamiętania dla odbiorców. Copywriter to osoba, która pomoże Ci określić tożsamość Twojej marki.

Naming – co to takiego?

Nazwa firmy, produktu czy usługi powinna być chwytliwa i jednocześnie zapadająca w pamięć Klientów na dłuższy czas. Nie jest to prosta sprawa – decyzję należy jak najdokładniej przemyśleć. Co tak naprawdę oznacza naming i jak wybrać nazwę, która pomoże firmie odnieść zamierzone cele? Nazwy firm, produktów i usług są najistotniejszym czynnikiem, pozwalającym określić tożsamość marki. To jak imię Twojej marki. Jak często w życiu zmieniasz swoje imię? Wcale lub w szczególnych sytuacjach maksymalnie raz. Podobnie jest z nazwą – zwykle pozostaje z firmą czy produktem na zawsze, a jej ewentualna zmiana to dość radykalne i trudne posunięcie. Nazwa marki ma ogromne znaczenie marketingowe, w związku z czym może mieć realny wpływ na sukces nowości rynkowej.

Naming – na co zwrócić uwagę?

Należy pamiętać, że nazwa firmy powinna być związana z prowadzoną przez nią działalnością. Nie musi to być powiązanie bezpośrednie – dobrze jednak, aby wywoływało pewnego rodzaju skojarzenia. Odpowiednio dobrana nazwa produktu może już na starcie “przyciągnąć odbiorców”, warto zatem szczególnie się nad nią zastanowić. Naming to nie masowa produkcja zwykłych słów czy zbiorów słów – to początek historii. Tu liczy się każda literka, każdy wyraz. Wbrew pozorom o wiele trudniej jest wymyślić idealną nazwę firmy/produktu, niż stworzyć jego perfekcyjny opis czy prezentację. Wszystko zaczyna się właśnie od namingu. Doskonały start to świetny początek drogi do sukcesu. Dobrze dobrana nazwa zostaje z firmą/marką na stałe – powinna więc być nie tylko prosta i chwytliwa, ale również ponadczasowa.

Naming - nazwy firm, produktów, usług - Copywriter
Naming to nic innego jak kreowanie ciekawych, zapadających w pamięć nazw marek, firm, usług, produktów czy organizacji.

Zainteresowanie klientów nowością rynkową nie jest takie proste – tu wkracza Naming – tu wkraczamy my!

Potrzebujesz innych tekstów? Poznaj naszą szeroką ofertę! Napiszemy wszystko, czego potrzebujesz!

Zapoznaj się z naszym przykładowym Cennikiem lub Skontaktuj się z nami już teraz!