Prowadzisz sprzedaż internetową, jednak nie satysfakcjonują Cię wyniki sprzedanych produktów? Masz świetny asortyment i dobre zdjęcia, ale sprzedaż dalej jest niska? Być może problem leży po stronie prezentacji całości. Czy wiesz, że właściwie napisane opisy produktów mogą sprzedawać skuteczniej niż dobrej jakości zdjęcia?

Opisy produktów – jak należy je wykonać?

Jeśli prowadzisz sklep internetowy, zapewne wiesz, że opisy produktów mają przedstawić klientowi asortyment, opowiedzieć o jego głównych cechach i zaletach, i co najważniejsze – nakierować na ich sprzedaż. Decyzja dotycząca kupna dokładnie tego, a nie innego produktu przez internet w dużej mierze zależy od prawidłowo przygotowanej prezentacji.

Opis produktu powinien być szczegółowy i zgodny z prawdą. Należy przedstawić go w sposób interesujący i wyczerpujący. Przy tworzeniu takich opisów należy podawać konkretne informacje, które mogą zainteresować Klienta. Należy również ustalić grupę odbiorców, do których skierowany ma zostać produkt. Wielu sprzedawców kopiuje opisy bezpośrednio od producenta. Nie jest to dobra praktyka z punktu widzenia SEO. Treści powinny być unikalne, a nie dublowane. Pomijając fakt SEO – jaka jest szansa, że Klient czytający 5 identycznych opisów (w tym Twój) wybierze właśnie Twój produkt? Nie zawsze cena gra pierwsze skrzypce. Liczy się sposób prezentacji – copywriter stworzy dla Ciebie opisy, które docenią Klienci.

Opisy produktów sprzedają za Ciebie!

Dobrze przygotowane opisy produktów mogą bardzo pozytywnie wpłynąć na Twoją sprzedaż. Musisz pamiętać, że internet daje ogromne możliwości sprzedaży – ale również dużą konkurencję. Aby zaistnieć na rynku, musisz wyróżnić się czymś, co zainteresuje potencjalnego Klienta i zachęci go do skorzystania właśnie z Twojej oferty. Język korzyści, ukryta perswazja, zapadające w pamięć określenia, działanie na emocje i wyobraźnię. Dobrze przygotowane opisy produktów, szczegółowe, perswazyjne, przejrzyste i ciekawe to recepta na podwyższenie sprzedaży. 

Opisy produktów Copywriter
Opisy produktów mają przedstawić Klientowi asortyment, opowiedzieć o jego głównych cechach i zaletach, i co najważniejsze – nakierować na ich sprzedaż.

Chcesz, aby Twój sklep internetowy wyróżniał się na tle konkurencji? Nie masz zamiaru powielać po raz kolejny opisów producenta? Chcesz realnie zwiększyć sprzedaż? Napisz do nas już dziś!

Potrzebujesz innych tekstów? Poznaj naszą szeroką ofertę! Napiszemy wszystko, czego potrzebujesz!

Zapoznaj się z naszym przykładowym Cennikiem lub Skontaktuj się z nami już teraz!