Dziś nie wystarczy mieć stronę. Musi ona się wyróżniać na tle konkurencji i być dobrze widoczna przez wyszukiwarki. Strona internetowa powinna być ciekawa, oryginalna i nieszablonowa. Treść na stronie internetowej liczy się równie mocno, jak grafika!
Dziś musisz mieć stronę internetową
Żyjemy w czasach, gdzie dostęp do sieci ma już prawie każdy – naturalnym jest więc fakt, że wizerunek w świecie wirtualnym liczy się już na równi z wizerunkiem rzeczywistym (a może nawet liczy się bardziej?). Internet jest niezwykłym narzędziem, które daje wyjątkową moc… tym, którzy potrafią właściwie z niego skorzystać. Ci, którzy nie potrafią – zostają na szarym końcu wyszukiwarek internetowych.
„Jeśli nie ma Cię w sieci – nie istniejesz.” To zdanie powtarzane jest dziś coraz częściej. Jeśli chodzi o marketing, śmiało możemy dodać „Jeśli kiepsko wyglądasz w sieci – nie istniejesz”.
Liczy się jakość – unikalna i ciekawa treść na stronie internetowej to priorytet.
Świat rozwija się w tempie, za którym wielu z nas nie nadąża (choć wmawiamy sobie, że jest inaczej). Internet jest tego znakomitym przykładem. Jeszcze 10 lat temu wystarczyło, że posiadasz stronę w sieci. Dziś to za mało. Dziś musisz się wyróżnić. Stron są miliony. Przeciętny 10-latek jest w stanie założyć stronę internetową. Nie nadążasz? Przestajesz istniejeć. Nie istniejesz? Kiepsko sprzedajesz.
Ile istnieje firm o profilu podobnym do Twojego? Z jak ogromną konkurencją zmierzasz się każdego dnia? Internet to szeroka grupa odbiorców – owszem, ale ta grupa może pójść również do Twojej ogromnej internetowej konkurencji. Twoja strona internetowa powinna być wizytówką – taką z wbudowanym magnesem (na nowych klientów) i klejem (żeby już zostali). Wiesz jak zrobić porządną wizytówkę? Wiesz jak wbudować w nią magnes i klej?
W dzisiejszym świecie nie wystarczy już, że masz świetne produkty i niskie ceny. Musisz potrafić się sprzedać. Jesteś taki, jakim Cię widzą – jeśli Twoja strona internetowa będzie ciekawa, nieszablonowa, oryginalna, przykuwająca uwagę i zapadająca w pamięć, jeśli będzie wypełniona treściami cennymi merytorycznie – Ty będziesz postrzegany jako specjalista w swojej dziedzinie. Specjalista sprzedaje. Chcesz sprzedawać? Zainwestuj w treść na stronie internetowej! Dobry Content Writer zadba, by Twoja strona stała się perełką, którą docenią nie tylko Twoi odbiorcy, ale również roboty wyszukiwarek.
Treść na stronie internetowej:
Słowa kluczowe + optymalizacja SEO
Dzięki umiejętnemu wykorzystaniu słów kluczowych strona staje się przyjazna wyszukiwarkom internetowym i gwarantuje wysokie pozycje w ich rankingach. Zwiększa to tym samym ruch na stronie oraz poziom sprzedaży. Treść na stronie internetowej MUSI optymalizować!
Konkretne grono odbiorców
Pamiętaj, że strona internetowa jest przede wszystkim dla klientów. To do nich ma trafiać. Zdecydowanie inaczej będą wyglądać strony prawnicze, niż młodzieżowe. Stylistyka, słownictwo, szablon i grafiki powinny odzwierciedlać Twój profil biznesowy.
Wizytówka firmy
Wbrew pozorom wielu przedsiębiorców nie potrafi się porządnie zareklamować (skromność?). Twoja strona internetowa powinna odzwierciedlać to, czym kieruje się Twoja firma, jakie ma wartości, jak traktuje klientów. Wymień bez zastanowienia 10 pozytywnych cech swojej firmy. O ilu z nich wspomniałeś na swojej stronie? Postaw na indywidualizm – tym powinieneś się wyróżniać! Treść na stronie internetowej MUSI być oryginalna!
Sprzedaż
Język korzyści, perswazja, oddziaływanie na uczucia i emocje – to nie tylko puste słowa. To psychologia, która faktycznie działa. Możesz sprzedać „młodego, szarego kota”, ale możesz sprzedać również „malutką, śliczną, puchatą kulkę, która potrzebuje miłości i odwdzięcza się miłością”.
Ile to kosztuje? Zapoznaj się z przykładowym cennikiem copywritera.